مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-11سياسي

ارائه بیش از 10 هزار خدمت فرهنگی به مددجویان استان قزوین


معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی پنج ماهه نخست سال جاری 10 هزار و 235 خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان قزوین ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، فریدون مهدویان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان خدمات مختلفی را ارائه می کند که خدمات فرهنگی به عنوان سرمایه گذاری محسوب می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر در استان قزوین هشت هزار و 518 دانش آموز و 486 دانشجو و طلبه از خدمات کمیته امداد امام (ره) بهره مند هستند که مجموعه دانش آموزان و دانشجویان و سایر مددجویان از خدمات فرهنگی بهره مند هستند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری 10 هزار و 235 خدمت فرهنگی به مددجویان و نیازمندان در استان قزوین ارائه شده است.

این مسوول افزود: طی این مدت 931 نفر از اردوی زیارتی، آموزشی و تربیتی بهره مند شدند همچنین در این ایام پنج هزار و 49 نفر از برنامه های آگاه سازی و آموزش مهارت های زندگی بهره مند شدند.

مهدویان عنوان کرد: طی پنج ماهه نخست سال جاری 715 نفر از خدمات فرهنگی به دانش آموزان و طلاب علوم دینی، 847 نفر از پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی، یک هزار و 181 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره استفاده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه بیش از 10 هزار خدمت فرهنگی به مددجویان استان قزوین

ارائه بیش از 10 هزار خدمت فرهنگی به مددجویان استان قزوین